RSS 2.0

Trött, tröttare, tröttast

Inlägget skrivet: 2014-11-16 Klockan 13:54:11

Igår var vi och hälsade på min pappa, min syster och min systers mamma. Lilla O var pigg och glad mestadels av tiden trots en ganska bubblig mage.

Jag åt lite mer än jag borde ha gjort igår. Och dessvärre en hel del socker i form av kakor och glass. Idag blir det nya tag. Sovit rätt dåligt i natt. Kände mig helt död varje gång lillan vaknade för att få mat. Antingen beror det på att det blev en hel del socker igår eller så väckte hon mig på helt fel tider bara. Skyller på sockret, så jag låter bli det 😉

Idag ska vi (läs min älskade sambo) testa att baka en ViktVäktar-morotskaka. Han testade i fredags men den blev som gröt med en hård yta typ. Blir den bra lägger jag ut receptet senare.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback