RSS 2.0

Snart dags för ViktVäktarna

Inlägget skrivet: 2014-10-24 Klockan 11:33:49

Den här veckan har det enda söta jag ätit hittills varit äppelpaj. Tänker inte köpa något godis i helgen utan det får vänta till nästa helg isf.

Imorn ska vi på 30-årsfest. Lite nervös över att ta med mig lillan. Vet i sjutton hur vi ska lösa det vid middagen om hon anser att hon ska ha middag då ;-P Men, men det är ju bara till att testa. Funkar det inte så har vi nära hem då festen är i byn.

Vikten står iprincip still. På måndag ska vi dock börja med viktväktarna, både jag och Fredrik. Så jag får ordning på mina matvanor innan de kapsejsar ännu mer än de redan har gjort =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback