RSS 2.0

Kroppen 3 dagar efter förlossning

Inlägget skrivet: 2014-09-21 Klockan 20:21:01


Har inte börjat med viktminskningen ännu. Väntar några veckor till. Just nu satsar vi på regelbundna, hemlagade måltider och minska på godis och annat sött. Denna vecka har det dock blivit en hel del fika och lite godis, men inga större mängder.

Magen har redan dragit ihop sig lite mer jämfört med ovan bild får se hur den ser ut när jag börjar med viktminskningen.

Träning har blivit barnvagnspromenad på 20-30 min ons-lör.

Hade tänkt gå en runda idag när killarna var på innebandy, men Olivia ville amma plus att jag är osäker på om jag skulle lyckas få ut vagnen. Fredrik och Filip får röja på altanen och så få vi göra en ramp. Jag måste ju kunna gå ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback