RSS 2.0

Skynda långsamt

Inlägget skrivet: 2009-04-22 Klockan 15:27:22

Var jobbigt som attans på spinningen igår! Var inte bara en eller två gånger, utan många, som jag frågade mig själv vad sjutton jag hade gett mig in på. Men jag överlevde och klarade nästan av att göra precis som instruktören sa. Gick därifrån svettig, alldeles slutpumpad och nöjd =D

Idag skulle jag egentligen gått på spinning också. Men Fredrik tyckte att det blev lite väl bra om jag skulle göra det. Och jag insåg väl även själv att det var väl lite väl bra, särskilt som det var ett tag sen jag tränad ordentligt och ett ännu längre tag sen som jag tränad kondition ordentligt.


Skynda långsamt, borde vara mitt ledord just nu. Jag vet däremot med mig att jag har svårt för det i början. Träningen är så lätt att lägga ner för min del, trots att jag älskar den, därför vill jag köra så mycket jag bara kan när jag har lust. Jag vill inte tappa den igen och om jag nu gör det så vill jag ha gjort så mycket jag bara kunnat göra. Dumt tänk, jag vet =P




Tisdag:
Träning:
Gick 45 min, Spinning 45 min
Ätit:
1292 kcal
Sparat:
126 + 126 = 252 kcal

Dagar utan godis:
4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback