RSS 2.0

Vilodag

Inlägget skrivet: 2009-04-30 Klockan 20:32:05

Idag blev det en vilodag. Tror mina höfter tackar mig. Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra med träningen. Något vill jag göra, kanske springer en runda innan jag ska till Älmhult. Hmm... får se.

Maten har gått bra idag, vilket jag är tacksam över eftersom det är vägdag imorgon. Hoppas, hoppas, hoppas att det är ner nu. Annars får nog vågen sig en lite flygtur ut genom fönstret =P

Maten imorgon får förövrigt bli lite som den blir. Ska äta lunch hos Fredriks mamma, så jag släpper kcal-tänk hela dagen. Men satsar självklart på att äta så bra jag kan. Sen på lördag är det tillbaka till att räkna igen.

Ha en bra Valborg allihopa!



Torsdag
Träning:
None
Ätit: 1258 kcal
Sparat: 378 + 0 = 378 kcal

Dagar utan godis:
13

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback