RSS 2.0

Utmanad av Elina

Inlägget skrivet: 2009-02-23 Klockan 13:51:34

Jag har blivit utmanad av Elina

Regler
1. Länka till den som utmanade dig.
2. Berätta sju personliga sanningar om dig själv.
3. Utmana sju personer i slutet av ditt inlägg
4. Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så de uppmärksammar att de blivit utmanade!

Sju sanningar om Anneli
  1. biter på naglarna, värst är det när jag är stressad
  2. kan vissa dagar äta som tre fullvuxna karlar som inte sett mat på hur länge som helst
  3. tycker det är jobbigt att prata i telefon (övar på detta)
  4. blir nervös så fort jag ser en polis (var nog kriminell i mitt förra liv)
  5. har bara ett par jeans i min garderob som passar
  6. städar väldigt sällan, typ en gång i månaden
  7. är en riktig soffpotatis, slår lätt rot, bekväm som få

Jag fuskar lite. Den som känner sig manad kan ju göra detta. Kul att reflektera lite över sig själv =D

Kommentarer
Postat av: gissa vem jag är.
Inlägget skrivet: 2009-02-23 Klockan 13:51:34

1. borstar inte tänderna varje kväll.

2. älskar "mormorstrosor".

3. läser blondinbellas blogg i smyg.

4. funderat på hur våra lärare är i sängen

5. hatar att komma till ett stökigt hem, men låtsas som att jag inte bryr mig.

6. tar min killes parfym ibland.

7. blir asirriterad om någon vinner över mig i supernintendo.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback