RSS 2.0

Inget gymmande =/

Inlägget skrivet: 2009-06-18 Klockan 08:34:12

Blev tyvärr inget gymmande igår. Vi skulle iväg och handla massa mat och Fredrik var inte alls taggad för gymmet. Ska se om jag lyckas dra iväg honom till gymmet idag istället. Hade ju behövt röra lite på oss mer än promenader.

Det var kanske tur i oturen att vi lät bli för sjutton vad tid det tog att handla. Alla skulle visst handla inför midsommar igår. Blä, jag avskyr när det är trångt och alla människor bara är ivägen =P

Maten igår gick för övrigt helt okej. Var hungriga i affären båda två, men gjorde det smarta valet att äta av maten vi hade köpt. Guldstjärna till oss ;-D



På kvällen sen blev jag sugen
(som jag alltid blir om jag inte äter på mina fasta tider). Jag åt då en tunnbrödmacka med philadelphiaost och skinka. Hade det varit för 1,5 vecka sen hade jag satt mig i bilen, kört ner till affären och köpt mig en påse godis. Så även om det hade varit bättre att låta bli, eller bara ta en frukt, är jag nöjd med mitt val =D


Onsdag:
Träning: Gick 1 h och 15 min = 303 kcal
Ätit: 1384 kcal
Steg: 13 735

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback