RSS 2.0

Soool =D

Inlägget skrivet: 2009-06-01 Klockan 08:58:56

Varit ute och traskat precis. Blev en runda på 60 min idag. Vädret är alldeles underbart. Men jag måste sitta inne halva dagen och kolla igenom en grupps hemsida... *suck* Aja, kan sitta ute en stund hoppas jag.

Igår var sista dagen med skräp för den här månaden, om vi borsett från Filips student. Och jag började dagen med godis. Helt galet vet inte vad som for i mig. Sen var det lunch hos Anna och Flemming, firade morsdag och att Flemming fyller år idag. Efter lunchen blev det jordgubbstårta.

Efter ett stund bar det vidare
till Älmhult för att fira min mamma. Och då åt vi tårta även där. Väl hemma sen blev det dock inget mer sött och det kommer det inte att bli på ett tag, som sagt.

Motionen igår gick helt okej.
Gick 1 timme och 25 min på för middagen. Svettigt och gött! Jag älskar solen!

Just det jah, vårt blivande tv-rum är mer eller mindre klart nu =D Ska bara ha upp lister och in med möbler. Soffan har dock inte kommit än, får se när den kommer. Så snart kommer det komma upp lite före och efter bilder =D


Steg
Lördag: 13 786
Söndag: 15 679

Kommentarer
Postat av: Emelie
Inlägget skrivet: 2009-06-01 Klockan 08:58:56

Åh, duktig du är med promenaderna!!!

Godis och tårta är ju så himla gott.

Själv var jag på MC Donalds igår och testade Flurry Marängsviss...mumsigt värre :-D.

Hoppas du får en fin måndag.

KRAM!

Postat av: Pulver
Inlägget skrivet: 2009-06-01 Klockan 08:58:56

Solen är underbar, promenader och cykling i detta väder är fenomenalt.



Kämpa på :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback