RSS 2.0

Godisgris!

Inlägget skrivet: 2009-03-26 Klockan 08:30:09

Attans battans. Sprang omkring i affären igår för att hitta något att ha till mellanmål. Dum som jag var köpte jag bara en läsk, hade för svårt för att bestämma mig. Detta resulterade i att jag blev godissugen och sen gick dagen utför =P
Först lite lösgodis, tre müslibars och lite av Fredriks chips, efter det en halv ask sura björnar och 50 g choklad, efter det 2 korvar med bröd och sist men inte minst 1 våffla med gräddglass och sylt. Min mag vart helt överfull efter detta och jag mådde skitilla. *ööörk*


Aja, ny tag idag. Så får vi hoppas på att det blir ett litet minus till imorgon iaf, även om jag inte tror det. Vet att helgen inte kommer gå så bra. Får se om jag kör nya tag på söndag eller måndag... Har redan planerat vad vi ska äta nästa vecka. Ska bara se till att planera in träning och pluggande så kan jag vara lugn ;-D

Kommentarer
Postat av: camilla
Inlägget skrivet: 2009-03-26 Klockan 08:30:09

Hej hittade dig inne hos Emelie och klickade på dig ;)

Ja du det du skriver om här,är precis som om jag hade skrivit det själv.oxå så jag åt både det ena och det andra:( Och våfflor ska vi inte tala o...uhhh

Men visst mådde jag illa och var uppblåst resten av kvällen:)

Ha en bra dag

Postat av: Sandra
Inlägget skrivet: 2009-03-26 Klockan 08:30:09

Man behöver perioder/dagar med lite gott :) Bara att köra på som vanligt sen :)

Postat av: ...ANILE...ELINA...
Inlägget skrivet: 2009-03-26 Klockan 08:30:09

Den dagen lär ändå bra jämfört med mina... jag åt söker 5 våfflor igår, vet inte hur jag lyckades. + en massa godis.



Okey, jag tar nog nya tag på tisdag. Ska försöka träna imorgon iallafall! Men sen på lördag så fyller Mattias år och på måndag fyller lillasyster 18 år.



Jag hittade tre begagnade böcker till idag :) så nu är det bara 2 till + lagboken...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback