RSS 2.0

Ett litet steg framåt

Inlägget skrivet: 2009-05-14 Klockan 09:08:39

Kom ut en runda idag! =D Sprang i spåret, som är 2,16 km (och alldeles för mycket uppför i min smak), på 12 min och 54 sek. Det blir en snitthastighet på 10 km/h. Attans vad jobbigt det var.

Benen var sega, varje andetag brände i halsen, näsan rann. I huvudet ekade: Sakta inte in då tar det bara längre tid att komma fram! Tror att jag kanske gick ut lite för hårt. Hade jag bara hållit huvudet kallt hade jag klarat av att springa två-tre varv. Men det kommer ju fler gånger ;-D

Att kunna springa 1 mil känns ganska avlägset just nu.
Men jag ska ta mig sjuttsingen klara det. Har ju lite mer än 1,5 månad på mig. Så nu j*klar blir det till att satsa på distans först och främst och fart sedan.


Kommentarer
Postat av: Pulver
Inlägget skrivet: 2009-05-14 Klockan 09:08:39

Skönt att i alla fall klara det man klarar. Så bygger man på succesivt.

Postat av: Emelie
Inlägget skrivet: 2009-05-14 Klockan 09:08:39

Hej vännen!

Heja heja, duktigt av dig att springa. Hoppas helgen är bra och så!

Kram kram!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback