RSS 2.0

Halv fart och full fart

Inlägget skrivet: 2009-05-20 Klockan 18:53:54

Ja, motionen och maten går just nu på halvfart. Det är kaske ganska förståligt då hemsidan går på full fart framåt nu. Är inte van vid att behöva jobba så mycket på en gång. Vet inte hur jag ska klara mig sen när jag väl får jobb. Just nu är vi i skolan från 9-16.30 och har 15-30 min lunch, så "jobbar" ju bara 7 timmar just nu. Men, man vänjer sig väl.

I måndags och igår blev det 45 min promenad. Idag blev det sovmorgon och vilodag. Imorgon ska jag inte in till skolan så då ska jag ut och springa rundan jag "hittat". Dessutom blir det att skriva lite text. Aldrig är man ledig ;-D

Kommentarer
Postat av: ...ANILE...ELINA...
Inlägget skrivet: 2009-05-20 Klockan 18:53:54

Bra att du lyckas hålla maten och träningen ganska bra trots att du har mycket! Innan tentor och så när jag har mycket brukar jag bara vräka i mig :(



Ja precis :)



Okey, vad duktigt av dig att du orkar ta en kurs i sommar! Vad är det för kurs?



Ja oftast hjälper inget, men om man pumpar med handen hela tiden så brukar jag ofta undvika håll.



Lycka till med hemsidan!

Postat av: Pulver
Inlägget skrivet: 2009-05-20 Klockan 18:53:54

45 minuter promenad är inte fy skam

Postat av: edona
Inlägget skrivet: 2009-05-20 Klockan 18:53:54

jävla skitväder. bli sol så man kan vara ute och promenera lååååångt. vi ses på montag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback