RSS 2.0

Aktiv vila

Inlägget skrivet: 2009-10-13 Klockan 17:36:07

Har lagt upp träningsschema för hela veckan nu (se nedan). Har bestämt mig för att ha två aktiva vilodagar, tisdag och torsdag. Med aktiv vila menar jag att jag bara går en-två promenader (i det här fallet två då).

Pluggschemat har varit lite svårare att få till.
Har redan läst det mesta, så kommer kanske inte upp i 30 h den här veckan. Isf får jag väl sätta mig med min kära C-uppsats - som ligger någonstans på datorn och väntar på mig så snällt =P

Dator- och tv-tidsbegränsningen förra veckan gick kanon. Satsar på att köra denna vecka oxå. Märker att det är lättare att sätta mig och plugga eller gå ut och gå en runda när jag begränsar dator- och tvtiden. Annars går det lätt på slentrian att man sätter sig framför någon av dem och slöar bort 2 h. På inget vettigt ens!


Kommentarer
Postat av: livetoday - 52 kilo
Inlägget skrivet: 2009-10-13 Klockan 17:36:07

oj jekel vilken bra schema!!!! lycka till och hoppas att det visar grym skillnad! :D:D:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback