RSS 2.0

Trångt som attans

Inlägget skrivet: 2009-09-24 Klockan 17:42:23

Var inget höjdar gym här på Scandic precis. Ser ut ungefär som ett hemmagym. Har en "alltiallo"-maskin, en bänk med några hantlar, ett löpband, en crosstrainer, en cykel och en boll.

Hade väl varit lagom om det bara var jag och Fredrik där inne. Men när vi hade varit där ca 5 min kom det in två till. Jag körde 15 min på löpbandet, varvade gång med löpning - benen var inte riktigt på min sida idag. Efter det blev det en övning med hantlarna. Sen gav jag upp.

Nu blir det duschen.
Sen mat och sen en promenad.


Underbart fint badkar, tror ni att man får ta med det hem???

Kommentarer
Postat av: Emelie
Inlägget skrivet: 2009-09-24 Klockan 17:42:23

Det där gymmet låter ju lite b :-D

Verkar som att ni har det bra ändå.

Kram kram!!

Postat av: ...ANILE...ELINA...
Inlägget skrivet: 2009-09-24 Klockan 17:42:23

Synd att gymmet inte var så bra, men duktigt att ni gymmade ändå :) Ja det badkaret var fint :)



sv: Ja det va tur :) har letat så änge så det kändes skönt att äntligen hitta nåt som passar i hallen.



Ja jag förstår att det är svårare när du inte är hemma, men det låter som att du hålelr igång bra :)



Ja det är skönt förstår jag :)



J adet kan vaa smart... för då måste man gå till gymmet också om man vill träna :P



Vad skönt att du kunde låna alla böcker! Jag har aldrig kunnat låna några böcker men köpa några begagnade. Oj vad dyr hennes bok va! Ja den läraren var verkligen ute efter pengar. Min bok va iallafall tjock... Haha rätt åt honom att han inte fick den publicerad.

Postat av: ...ANILE...ELINA...
Inlägget skrivet: 2009-09-24 Klockan 17:42:23

*Ja det kan vara smart... för då måste man gå till gymmet också om man vill väga sig :P



Skulle det vara, inte träna, fast dte med :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback