RSS 2.0

Ännu en dag går mot sitt slut

Inlägget skrivet: 2010-04-27 Klockan 21:25:15

Var och handlade idag. Var tvugna och göra det för att kunna laga mat. Problemet var ju att jag blev jättehungrig när vi var där. Tittade oss omkring lite för att se om det fanns något bra matställe. Hittade inget i rätt prisklass (man e ju fattig student), så de blev McDonald's. Jag åt en Big Mac (minus mittenbrödet), 1 påse minimorötter och en coca cola zero.

Blev ändå en okej dag matmässigt tycker jag. Kunde ju varit sämre. Har dessutom lyckats röra på mig =D Nu är det snart dags för sängen. Planerar att gå upp tidigt imorgon och gå en härlig morgonpromenad. Hoppas vädret är med mig bara ;-D

Mat 27 april
Frukost: 1/2 ostfralla, 1/2 fralla med vallmofrön, minilätta, 1 skiva ost (31%), ca 1 dl juice
Mellis: 155 g lättyoggi vanilj, 20 g fruktmüsli, 1 gevalia cappuccino med marabouchokladbitar
Lunch: Stekt kassler, potatissallad, en halvostfralla, 1 knäckebröd, minilätta, 2 skivor ost (31%)
Mellis: 1 stor mugg te
Efter träning: 1 jättestor banan
Kvällsmat: 1 Big Mac (minus mittenbrödet), 85 g minimorötter, 4 dl coca cola zero

Träning:
Tempoträning 5 km = 33 min 25 sek

Kommentarer
Postat av: AMANDA FALK
Inlägget skrivet: 2010-04-27 Klockan 21:25:15

smart att skriva vad du äter, då kan man få lite mattips hehe :D

Sv: Tack så jätte mycket!

Ha en fortsatt toppen bra kväll!

Postat av: Caroline
Inlägget skrivet: 2010-04-27 Klockan 21:25:15

intressant blogg! :D


URL: http://l
Postat av: Caroline
Inlägget skrivet: 2010-04-27 Klockan 21:25:15

blev något fel med bloggadressen*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback