RSS 2.0

Synd om mig

Inlägget skrivet: 2010-04-13 Klockan 16:40:59

Tänkte bara lägga in ett litet gnällinlägg. För det är ju sååå synd om mig. Gick upp 5.45 idag. Körde mot Växjö ca 60 min senare. Från 8.30-13 har vi varit ute i skogen. Stannade en stund hos Filip och mamma på vägen hem då de byter ytterdörrar hos oss idag. Tänkte att de skulle vara färdiga när jag kom hem.

Men var dem det? Nej! Här kommer jag hem trött, smutsig, hungrig och kissnödig. Och då visar det sig att hantverkarna inte satt i låset till dörren ännu!!! Utan stängningen till vår dörr är en bit tejp (som dessutom sitter på utsidan så jag kan ju inte stänga dörren helt.

Just nu verkar de dock fixa med låset.
Så snart, snart, snart kommer jag få gå på toa...

Kommentarer
Postat av: Fattie
Inlägget skrivet: 2010-04-13 Klockan 16:40:59

haha nejmen urs! Din stackare! ..har varit med om liknande och det är INTE kul! Du har min fulla sympati!



Svar: Haha ja det är sanslöst konstigt! Små nuffror på en konstig platta man ställer sig på.. besatthet, ångest, lycka, overklighetskänsla. Att siffror på en våg kan vara så extremt viktiga är ju knasit egentligen!



Förstår att du längtar till din normalvikt! Vänta bara tills du står på vågen och har nått ditt mål! För "då kommer alla känslorna på eEeen o samma gåÅång" (är dålig på att citera låttexter.. hehe).



Hoho oj? Mitt liv som bok/film? Det vore nåt det! Funderar ibland på att skriva någon liten mini-biografi i bokformat... men jag tvivlar på att någon skulle vilja ge ut, eller att tillräckligt många skulle vilja läsa den ;) Men TACK! Det var verkligen en komplimang!!



kram :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback