RSS 2.0

Mat tisdag 23 februari

Inlägget skrivet: 2010-02-24 Klockan 08:13:38

Maten igår gick så där. Var sugen, vilket nog beror på att min mattider inte riktigt blev som de brukar. Var ju hos Jonna och hälsade på =D

Träningen gick inte riktigt enligt planen den heller.
Skulle gått till gymmet och kört 45-60 min. Kände inte för det så körde 30 min hemma-styrka istället. Men någon träning är bättre än ingen träning =D

Frukost: Havregrynsgröt, blåbär, lättmjölk, suketter strö
Mellis: 1 banan
Lunch: Medelhavssallad, tzatziki
Kvällsmat 1: Lite korvgryta m ris, ketchup
Kvällsmat 2: Köttfärssås, spagetti, ketchup
Kvällsfika 1: 1 apelsin, 1 daim-cappuccino
Kvällsfika 2: 300 g exotisk frukt- och bärmix

Motion:
30 min hemma-styrka
Steg: 8050

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback