RSS 2.0

BM och gymmet

Inlägget skrivet: 2014-08-06 Klockan 20:18:34

Igår var vi hos barnmorskan för koll igen. Allt såg bra ut och bebbens växtkurva hade dessutom gått in inom det normala. Har legat något över innan, kan ju berott på att jag varit lite för rund för tidigt i graviditeten så det blivit fel för det.

Efter vi varit där körde jag och lämnade av Fredrik på jobbet och sen stack jag till gymmet. Blev 30 min styrka och 20 min crosstrainer. Var så nära på att åka hem istället och bara lägga mig i soffan. Men jag hade ju lovat mig själv så var bara till att göra det. Supernöjd med det.

Maten har dock gått så där de sista dagarna. Varit grymt sugen på allt och inget. Blivit lite extra pasta och bröd och så. Får skärpa till mig och satsa på frukt när suget sätter in. Inte bra för magen med allt det andra, blir alldeles svullen och bubblig.

Saknar när jag var i början av graviditeten och bara var lite småtjock för att jag hade ätit för mycket godis, haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback