RSS 2.0

Måndag gör jag ingenting...

Inlägget skrivet: 2014-07-28 Klockan 08:16:33

Skulle egentligen jobbat idag, men sovit så dåligt pga ont i ryggen och att jag varit för varm. Så jag tar en extra semesterdag idag (har ju bara haft 3 veckor). Får jobba nån dag extra i september istället. Planen var att gå hem fredag 29 augusti, vilket är 2 veckor innan beräknat. Börjar dock fundera på att jobba till och med onsdag 3 september.

Just nu känns det som att jag kommer gå över tiden och att vara hemma mer än 2 veckor själv utan att göra något känns inte så lockande, men vi får se. Beror ju lite på hur jag mår då också. Som det känns nu kommer det inte vara några problem; känns som jag kommer vara gravid för alltid.

Ska försöka hålla igång idag trots att jag är trött. Så sover jag förhoppningsvis bättre ikväll. Ska även se till att sätta igång AC:n nån timme innan vi ska lägga oss ikväll så vi får ner temperaturen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback