RSS 2.0

Svårt med Starta lätt

Inlägget skrivet: 2014-11-02 Klockan 14:50:21

Inne på 3:e dagen med Viktväktar-mat nu. Första veckan (eller första två kanske till och med) är det mening att man ska köra efter något som kallas Starta lätt. 

Ska jag följa detta till punkt och pricka i två veckor kommer jag bli galen. Jag är tveksam till om jag kommer klara en vecka ens. Man får bara äta vissa livsmedel. Visserligen ganska mkt att välja på och det är ju vanlig mat så sett, men det blir så begränsat. Särskilt då jag med Starta lätt bara har 7 points/dag som jag får änvända till något i en lista som VV tagit fram. Äter jag inte alla en dag får jag inte föra över de till nästa. Och jag får dessutom inte välja fritt vad jag vill lägga dessa 7 points på.



Jag skulle möjligtvis kunna köra mättande dag i 2 veckor. Då har jag min Veckobonus på 49 points, så vill jag äta något som inte ingår i mättande dag kan jag ta hur många points jag vill därifrån (tills de är förbrukade då) + att jag kan motionera ihop extra points.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback