RSS 2.0

Träningskrångel

Inlägget skrivet: 2014-11-05 Klockan 08:19:46

Kom ut på en promenad igår eftermiddags. Lillan var dock kinkig stor del av dagen så trodde inte vi skulle komma ut. Men till slut så somnade hon, 1h fick vi ihop och hon sov nästan hela rundan 😊

Idag regnar det väldigt mycket (enligt mig i alla fall, haha). Om det blir uppehåll kommer jag gå ut en runda med Olivia själv. Annars får vi vänta tills Fredrik och Filip kommer hem. Blir för mycket krångel med kläder och överdrag på vagnen och så vidare när det regnar för att jag ska vilja gå ut själv. Är väl något jag får öva på 😉

Just nu ligger vi och myser. Lillan tyckte det var för tidigt att gå upp vid 7.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback