RSS 2.0

Viktväktar-nystart 30/10-14

Inlägget skrivet: 2014-10-29 Klockan 09:59:59

Imorgon är det dags för första viktväktarmötet på 8 månader. Ska bli roligt att börja igen. Vågen hemma visar ju fortfarande +12 kg. Vågen på VV lär visa mer. Hemma väger jag mig ju i bara mässingen på morgonen. På VV blir det med kläder på kvällen.


Tidigare har jag alltid haft så lätta kläder som möjligt på mig på vägningsdagen. Dessutom har jag ätit och druckit så lite som möjligt; absolut inte ätit kvällsmat innan vägningen. Nu när jag börjar om på nytt tänkte jag göra lite annorlunda. 

Jag kommer äta och dricka som en vanlig dag på vägningsdagen. Jag kan inte svälta mig en dag. Skulle må piss och skulle vara en riktigt dålig mamma utan tålamod och kanske även få näringsfattig mjölk (vet inte hur mkt en dag påverkar den).

Jag kommer även bry mig lite mindre vilka kläder jag har på mig. Funderar på jeans och tunn långärmad, så får jag bara se till att ha kläder som väger ungefär detsamma. Slipper jag stå och frysa på vågen för att jag ska ha så lätta kläder som möjligt 😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback