RSS 2.0

Sleten

Inlägget skrivet: 2009-04-11 Klockan 16:45:36

Fy sjutton så sliten jag är idag. Hade bara lust att dö när jag vaknade och upptäckte att klockan inte var mer än 8.40. Gick ju för sjutton och la mig klockan 4!!! Borde fått sova mycket längre, men kroppen sa nej. Mådde halv dåligt fram till 13, sen släppte allt förutom tröttheten.

Men kl 14 var det påskmiddag hos Anna och Flemming så det var bara till att bita ihop. Klarade av att vara där i två timmar, höll på att somna framför tv:n efter maten, då vi väntade på efterrätten. Lite pinsamt, dessutom såg ju alla att jag inte var på topp precis =P



Fredrik ligger och sover just nu, laddar batterierna, ska till Granada ikväll. Jag vill inte tänka på hur dåligt jag kommer att må imorgon, ujujuj säger jag bara. Ska nog ner till affären och köpa mig lite godis. Måste ladda mina batterier med socker, räcker inte med vila för min del.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback