RSS 2.0

Motivationen kryper tillbaka

Inlägget skrivet: 2009-08-21 Klockan 10:07:22

Sakta men säker kryper motivationen tillbaka. Jag äter inte helt bra än. Har svårt att låta bli att äta en hel del extra framför tv:n på kvällarna. Det är något jag behöver jobba lite extra på. Men det jag äter på kvällarna är i alla fall inte godis, glass och kakor längre utan frukt och mat. Det är alltid ett steg i rätt riktning =D

Motionen är dock förtfarande mer eller mindre obefintlig. Tanken är att jag ska börja gymma i september igen och då köpa gymkort för ett halvår. Brukar känna mig mer motiverad att gymma under hösten och vintern. Hoppas att det blir så även i år.

Ska sätta mig ner och börja planera vad jag ska äta till lunch och kvällsmat. Ska även planera in när och vad jag ska träna nästa vecka. Samt lägga upp en plan för hur jag ska göra när sötsuget kryper sig på under kvällen.


Kommentarer
Postat av: ...ANILE...ELINA...
Inlägget skrivet: 2009-08-21 Klockan 10:07:22

Fina bilder från semstern :)



Vilken härlig gungbild :)



Vad kul att du fått tillbaka motivationen, jag har fått lite motivation så idag blir det andra dagen på gymmet för mig men maten kanske inte är så bra.



Ja kvällsätandet är svårast...



sv: Jaa, men nu funkar det som tur är :)



Vad snällt :) Ja jag hoppas att det gick bra.

Postat av: I våran lilla vrå (C)
Inlägget skrivet: 2009-08-21 Klockan 10:07:22

du är inte ensam om att äta framför tv:n. Nej, här har du en till (räcker upp handen/armen). Men jag är inte lika duktig som du, nej jag äter glass.. massor av glass... varje dag! Måste bli ett slut på de! Så vi får stötta varann.. kom igen nu!



Jag ska oxå börja träna i september. Håller med om att man orkar träna då.. på sommaren å våren så är man lite lat (fniss). Nej, nu kör vi så de ryker... kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback