RSS 2.0

Tillbaka från semestern

Inlägget skrivet: 2009-08-17 Klockan 11:15:37

Ja, då var man tillbaka efter tre veckors semester från allt. Har nog aldrig varit så onyttig och slö så många dagar i rad innan.

Är större än någonsin, men har ändå ingen vidare motivation till att sätta igång igen. Men det är bara till att köra igång på den nyttiga banan och hålla kursen så gott det går!

Har bestämt mig för att inte äta godis.
Har varit godis fri en vecka nu. Tror jag ätit godis nästan varje dag sen juni. Kommer ihåg under de åren jag inte åt godis då tyckte jag det var jättekonstigt att äta godis mitt i veckan. Tänk så fort man kan ändra sig, *haha* ;-P

Aja, idag blir det att äta så bra jag kan. Att räkna kcal då man inte är motiverad är som att be om att misslyckas. Däremot ska jag skriva matdagbok. Där jag ska skriva: när jag åt, vad jag åt, var jag åt och varför jag åt. Sen får vi se när jag sätter igång och räknar igen.

Kommentarer
Postat av: Emelie
Inlägget skrivet: 2009-08-17 Klockan 11:15:37

Duktigt av dig med godiset.

Njae, jag är med som du, att göra saker halvdant och som man inte känner för känns bara meningslöst :-D.

Vi fixar nog detta på ett eller annat sätt.

Jag känner mig helt i Oform men hoppas jag kan tappa några kilon snabbt och få upp motivationen igen.

Japp, sista semesterveckan, är själv hemma med huliganen men ska försöka njuta så mycket jag kan ;-).

KRAM!!!

Postat av: I våran lilla vrå (C)
Inlägget skrivet: 2009-08-17 Klockan 11:15:37

Hej! Kul att du är tillbax (ler). Ja, när man har semester så är det lätt att man börjar fuska. Å när man väl börjat, då fortsätter man gärna. Men en spark i baken på dig och kom igen nu!! Du klarar detta!!!



kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback