RSS 2.0

Jag ska oa hela natten

Inlägget skrivet: 2009-12-19 Klockan 11:45:31

Tack för alla fina kommentarer! =D Jag lovar nästa vecka blir det ett minus.

Gårdagen gick helt okej tycker jag.
Var först hemma hos mamma och där åt jag ca 1,5 portion för mycket mat + en bulle. Sen bar det av till Stefan som hade 30 årskalas, i bilen på vägen dit blev det 80-100 g wiengummi och 80-100 g Dumlesnacks. Väl hos Stefan blev det lite mer wiengummi och 2 Alladin-chokladbitar.

Men så var jag ju uppe till kl 4,
så en del av den energin gjorde jag ju av med ;-D Hade en jättetrevlig kväll.

Idag är det tillbaka till kcal-räknande. Kom faktiskt precis upp och ska börja dagen med en tallrik gröt med russin och mjölk. Efter frukosten blir det gymmet.

Ikväll ska vi ner till Malmö, ska på ElectiXmas, dansa och lyssna på musik. Just nu vet jag bara vilket ett av banden är, hoppas att några av de fyra andra låter bra också.

Men som sagt; gröt nu =D
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback