RSS 2.0

Sova, plugga, slappa, träna, sova

Inlägget skrivet: 2009-12-10 Klockan 08:42:49

Har blivit en trötter. Hade jag kunnat så hade jag nog sovit bort hela dagarna. Men som det är nu ser jag till att gå upp när Fredrik gör det. Vill ju inte sova bort hela dagen. Fast kan inte påstå att jag gör så mycket vettigt av min dagar.

Blir någon timmes plugg och sedan bara slappande. Någon promenad ibland och sen väntar jag bara på att Fredrik ska komma hem. Blir väl lite annorlunda om några veckor då ska jag ju vara i full gång med min lilla uppsats. Hade tänkt försöka göra den klart tidigt så att jag får lite tid till min c-uppsats. Men vi får se vad som händer.

Igår var jag och Fredrik hos Myran.
Där åt vi mat och spelade lite spel. Tittade även på några fina bilder som Jenny lagt ut från en kväll i Växjö. Det var en blöt kväll i dubbel bemärkelse; det regnar (nästan) alltid i Växjö.

Myran, Edona och Jag

 

 

Jenny och Jag


Kommentarer
Postat av: Emelie
Inlägget skrivet: 2009-12-10 Klockan 08:42:49

Såg ut som en trevlig kväll det där :-D. Finfina bilder.

Jag vill typ sova bort mitt liv just idag känns det som. Ligger massor back i sömntimmar men har bara mig själv att skylla.

Kram Kram!!!

Postat av: livetoday - 52 kilo
Inlägget skrivet: 2009-12-10 Klockan 08:42:49

IIIIIH TACK SÅ JÄTTEMYCKET!!



hahahah nästan alltid? det regnar ALLTID ;) hihi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback