RSS 2.0

C-uppsatsen får vänta

Inlägget skrivet: 2009-02-23 Klockan 09:23:14

Pratade med min handledare i lördags och han trodde inte att jag skulle hinna bli klar till onsdag. Han tyckte jag skulle satsa på att skriva klart så gott som allt om två veckor och då ha en handledarträff (min sista). Det var helt enkelt för mycket att fixa till, attans battans =P

Såg till att umgås med folk i helgen, i lördags med Fredriks mamma, sen min mamma och man och igår med Fredriks mamma igen och på kvällen med Päran och Carita. Insåg att jag inte har lust att sätta c-uppsatsen framför allt längre, så Joacims (min handledare) förslag att satsa på att vara så gott som klar om två veckor låter allt bättre.

Satsar nu på att komma tillbaka till mina hälsosamma vanor (vilka är som bortblåsta sen två veckor bakåt) och så ska jag se vem man ska övertala så att man kan gå upp med uppsatsen i juni, istället för att behöva vänta ändå till augusti. Nu blir det träna, äta bra, umgås med folk och plugga lite mer lagom (trodde aldrig jag skulle säga det =P)

Kommentarer
Postat av: emelie
Inlägget skrivet: 2009-02-23 Klockan 09:23:14

Ja ett tillfälle i juni låter bra=) Antingen satsar vi på det eller efter sommaren, jag ska ändå plugga en termin här till så....uppsatsen går i främst för mig heller längre, tröttnat helt enkelt=) Förresten blir det partaj här den 6 mars tror jag, pratat med edona och så med...stallarna sen med kanske=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback