RSS 2.0

Dags igen

Inlägget skrivet: 2009-02-02 Klockan 15:19:46

Japp, då var det dags igen. Ny vecka och massvis med saker att göra.

Har precis kommit hem efter ett svettigt pass på gymmet *tummen upp för mig* Sprang 30 min på löpbandet först. Planen var att efter det köra 30 min styrketräning, men 15 min in på styrketräning blir gymmet invaderat av gamla tanter och farbröder. De var överallt och jag vill ha plats när jag är i gymmet. Därför blev det bara 5 min till sen tog jag mitt pick och pack och stack =P

Undrar om artikeln som var om hon den 70-åriga tanten har påverkat de gamla till att komma och röra på sig. Nog för att jag sett gamla där förr (vad hemskt det låter, men de är ju gamla) men aldrig så många på en och samma gång... hmm....

Fick Body idag, äntligen! Hade visst varit problem då man bestälde över nätet och betalade direkt med kontokort... Men de har ändå skött det bra sen Fredrik ringde till dem, så jag kan inte vara sur.

Kommentarer
Postat av: Elina
Inlägget skrivet: 2009-02-02 Klockan 15:19:46

Vad duktigt av dig att gå till gymmet! och att klara att springa 30 min!



Vad skönt att ni fick tidningen. Vad e det för tidning?



Hehe jo det är ju lätt att äta det även om man mår bra, faktiskt lika lätt, för då ska man fira eller sitta och mysa :P

Ja tack jag känner mig bättre nu :) Så jobbigt med deppdagar när man inte får nåt gjort...

Postat av: Elina
Inlägget skrivet: 2009-02-02 Klockan 15:19:46

Haha aa alldeles för lätt och gott :P



Hmm vad konstigt... du kan ju maila och fråga dom?



Aha okey, nee jag tycker inte heller bodybildertjejer är så snygga. Men de ser ju bara ut så inför tävlingar tror jag.



Ja precis, ibland går det bara inte att vänta... eller går gör det väl men... jaja.

Kanske ska vänta med att få använda den tills jag gått ner? Fast jag kanske behöver den innan.... :P

Vi har varit väldigt duktiga med träning, mat och skola så lite kan vi unna oss :P

Postat av: Emma
Inlägget skrivet: 2009-02-02 Klockan 15:19:46

kanske var nån PRO-grej ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback