RSS 2.0

Det verkar gå åt h-vete

Inlägget skrivet: 2009-02-20 Klockan 14:58:22

Upptäckte precis att jag fått mejl från min handledare (jag håller på och skriver c-uppsats) igår. Han hade läst min halvfärdiga uppsats och skrev att vi måste träffas.

Shit i h-vete!!!
Jag är antagligen helt ute och cyklar då!!! Men har ju ingen chans att träffa honom förrän på måndag (om inte han har tid och lust i helgen, inte särskilt troligt) och uppsatsen ska ju vara inne onsdag kl.12!!!

Om han inte kan mejla ut vad han vill säga kommer jag inte kunna skriva på hela helgen. Och måste då även offra tisdagens föreläsningar för att bli klar med uppsatsen, om jag ens har chans till att bli det.

Fan, varför kan jag inte planera bättre!!!


Mår illa nu... Tror jag ska gå och lägga mig i sängen och dö.

Kommentarer
Postat av: Emelie
Inlägget skrivet: 2009-02-20 Klockan 14:58:22

Ojj Ojj....hoppas han kan svara dig via mejl på vad på ett ungefär det gäller.

Hoppas det ordnar sig för dig!!!

Kram kram

Postat av: emelie
Inlägget skrivet: 2009-02-20 Klockan 14:58:22

Lugn i stormen nu, så illa kan det inte vara. Du är längre kommen än vad vi är ändå=)

Postat av: Emma
Inlägget skrivet: 2009-02-20 Klockan 14:58:22

Hua vilken ångest!! :S håller tummarna för dig iaf...

Postat av: Jonna
Inlägget skrivet: 2009-02-20 Klockan 14:58:22

ÅH vad jag är glad över att jag inte pluggar =)Hoppas det ordnar sig! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback