RSS 2.0

Extra vilodag och byte av vägdag

Inlägget skrivet: 2009-02-03 Klockan 18:31:19

Just det ja, efter att det den sega rundan så konstaterade jag att jag måste ha minst en vilodag till. Så denna veckan blir det onsdag, ska ändå vara i skolan och göra grupparbetet då, lär vara rätt mör efter det. Med vilodag menar jag att bara gå en promenad eller två (för den som undrade).

Har dessutom bytt vägdag nu. Från onsdagar till fredagar. Pojkvännen har till och med gömt vågen för att vi bara ska väga oss en dag i veckan. Får se till att jag inte vet var den är för då kommer jag bara plocka fram den iaf. Fuskade ju igår när jag var på gymmet. Gick och ställde mig på vågen i tjejernas omkläddningsrum. Inga roliga siffror så det blir att hålla sig i skinnet till på fredag och hoppas på bättre resultat då.

Kommentarer
Postat av: Emelie
Inlägget skrivet: 2009-02-03 Klockan 18:31:19

Usch, här känns det skit.

Trött i kroppen och ständigt godissug, inte alls samma energi som tidigare, nu får jag skärpa till mig!!!

Hoppas det går bättre för dig än för mig den här veckan.

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback