RSS 2.0

Snabbt inlägg

Inlägget skrivet: 2009-02-16 Klockan 11:57:49

Helgen gick inte så bra matmässigt, men den var mysig. Veckan i sig gick rent kasst träningsmässigt, tränade bara i söndags.


Den här veckan kommer jag inte räkna kcal för jag har fullt upp med att få klart min c-uppsats, plus allt annat plugg som måste göras. Ska försöka klämma in några tränigspass... Förhoppningsvis är det lite lugnare nästa vecka så jag kan börja räkna och träna ordentligt igen.


Någon undrade hur lång jag är, svar: 160 cm.

Kommentarer
Postat av: Elina
Inlägget skrivet: 2009-02-16 Klockan 11:57:49

helgens mat va inte så bra för mig heller... blev ganska mycket godis :/



Jag har utmanat dig i min blogg :)

Postat av: sara
Inlägget skrivet: 2009-02-16 Klockan 11:57:49

Hejsan! Nä, det har inte gått så bra för mig heller den här helgen + dom tre senaste veckorna :P haha.. Men det är bara att sätta igång igen, och skippa ursäkterna :) eller hur? det är ju en ny livsstil.. :) KRAM!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback