RSS 2.0

Ge mig ljus

Inlägget skrivet: 2009-02-03 Klockan 08:00:26

Boooring!!! Jag vill ha ljust nu! Så tråkigt att det fortfarande är mörkt när man går upp. Trött idag, hade jättesvårt att komma upp ur sängen. Men vid 7-tiden kom jag upp till slut. Såg till att plocka upp mina träningskläder från igår och gjorde frukost. Och nu är det snart dags att sätta igång och plugga... Ska bli så roligt ;-P


Gårdagen gick nästan som planerat. 10 min mindre styrka... a just det ja, och så fattas det några timmar plugg =P
Men, men får väl ta igen det så gott jag kan idag.



Sammanfattning måndag:
Träning:

Sprang 30 min (sträcka: 5,29 km. snitthastighet:10,58 km/h)
Styrka 20 min
= 359 kcal

Plugg:
4 h grupp och självstudier

Mat:
1707 - 359 = 1348 kcal

Frukost: 1 lingon grova, 45 g keso mini
Lunch: Ugnspannkaka m. skinka, 30 g lingonsylt, sallad
Mellanmål: 200 g lättmjölk, 20 g müsli
Mellanmål: 1 apelsin
Kvällsmat: Kycklingwok, 120 g ris, 20 g ketchup, 1 glas coca cola zero
Kvällsfika: 1 lingon grova, 10 g lätta, 2 skivor cognac medwurst, 110 g filmjölk,
2 torkade fikon, 5 g linfrön, cornflakes och havregryn, 1 glas coca cola zero

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback