RSS 2.0

Vägning v.6

Inlägget skrivet: 2009-02-06 Klockan 08:34:02

Blev som väntat ett litet plus. Faktiskt hamnade jag på den vikten jag trodde (eller iaf hoppats på).
Vågen sa 62 kg, alltså +0,3 sen förre veckan.




Startar om min viktminskning nu. Mitt mål är att gå ner 0,5 kg/vecka. Lyckas jag med det så kommer jag väga 54 kg i slutet av maj =D

Har varit så pass mycket duktigare den här veckan så jag vet att jag kommer klara av den här helgen mycket bättre än den förra. Dessutom tycker jag att jag klarat de dagarna som hittills varit bättre än förra veckan. Jag kan alltså klara en vecka galant. Nästa vecka blir det inget festande så då ska jag göra en perfekt vecka. Sen hoppas jag att det bara rullar på ;-D

Kommentarer
Postat av: Emelie
Inlägget skrivet: 2009-02-06 Klockan 08:34:02

Usch ja, vi kan ju ta varandra i hand när det gäller plusset.

Ett plus suger riktigt ordentligt.

Nu får vi kämpa på!!

Kram kram

Postat av: Elina
Inlägget skrivet: 2009-02-06 Klockan 08:34:02

Det va ju inte så stort plus, det är säker borta nästa vecka eftersom du är så duktig nu :)



Ja precis, kul,när de väljer folk med olika problem. Det är ju hälsan man ska satsa på först, mår kroppen bra så borde det ju vara lättare att gå ner i vikt och hålla vikten tycker jag.



Det låter som att du har satt ett jättebra mål :) Jag har inte heller satt ett mål på 1 kg i veckan, det är lite mycket för oss som inte har så mycket att gå ner. Vi har gott om tid att göra oss till de snyggaste på stranden :)



Oj nu måste jag springa iväg om jag ska hinna till frissan....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback