RSS 2.0

Dagen lider mot sitt slut

Inlägget skrivet: 2009-01-06 Klockan 18:18:51

Eller kanske inte riktigt ännu men det känns så. Hade nog kunnat gå och lägga mig redan nu. Det hade faktiskt varit riktigt skönt att få gå och lägga sig...

Som vanligt var det gott med fika men jag var lite duktig, tog bara en kaka. Men sen åt jag ju lite godis oxå så det jämnar ju ut sig =P Någon bakad potatis och skagenröra blir det nog inte ikväll. Både jag och Fredrik är ganska mätta sen lunchen plus att vi fikade nyss. Var ju sen lunch så det är inte så konstigt att man inte är särskillt sugen på mat. Bakad potatis och röran får vänta till imorn kväll helt enkelt. Men det är ju inte fy skam att äta sådan mat en vanlig vardagskväll, hehe ;-)



Min kaka och påspulver-cappuccino (ICA's osötade, innehåller bra 36 kcal =D)



Grannen Anders, som inte ville vara med på bild



Och så en bild på födelsedagsbarnet också

Kommentarer
Postat av: Elina
Inlägget skrivet: 2009-01-06 Klockan 18:18:51

GRATTIS! Klart man får unna sig en kaka på sin födelsedag! Jag hade unnat mig mycket mer... :P



Duktiga vi är som kommit igång!



Ja det är stressigt med plugget nu i januari... men se till att hinna fira ordentligt också! Din helg låter väldigt trevlig :)

Ha det bra!

Grattiskram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback