RSS 2.0

Grinig idag

Inlägget skrivet: 2009-01-22 Klockan 08:39:15

När ska det här gråa, trista vädret ge upp egentligen? Det ger ju ingen pusch att gå ut och röra på sig precis =P
Dessutom är det ju mörkt ute jättelänge. Vintern är helt enkelt alldeles för lång. Hade ju varit en sak om det hade funnits lite snö ute. Men nej, bara blött, grått och äckel-trist...



Hade tänkt gå en runda på lunchen idag, får se om jag pallar att ta mig ut. Kommer ju iaf att vara något ljusare då. Usch, har en sån där gnälldag idag, tur att man är ensam hemma, inte kul att umgås med mig när jag är så här. Det enda jag ser framemot nu är att Fredrik kommer hem och att det, förhoppningsvis, blir innebandy ikväll. Tills dess ska jag försöka få upp humöret på topp, blir för agressivt spel om jag ska bli irriterad på allt och alla =P


Ni kan inte gissa hur mycket jag stör mig på den här skylten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback