RSS 2.0

Halvkass början på hälsofreakandet

Inlägget skrivet: 2009-01-01 Klockan 20:56:02

Ja, jag skulle ju kört igång för fulla muggar med mitt hälsofreakande idag. Träna som en idiot och äta bra. Men icke sa...någon. Jag vaknade med en förkylning =(  så det blev ingen hårdträning (eller ja, det blev ingen träning alls). Men jag har städat och tvättat och ätit bra i alla fall.

Igår var det ju nyårsafton och den firade jag med Fredrik (min älskling), Jonna och Tette. Åt god mat som Jonna och Tette lagat, lyssnade på musik och tittade på Drawn Together. Var duktig och var nykter eftersom vi skulle kunna åka hem och sova gott i våra egna sängar. Har ju precis kommit hem från Fredriks pappa i Värmland...

Gör mig fin

Aja, pallar inte mer nu. Detta får duga som första inlägg.

God fortsättning på det nya året!!!

På väg mot Växjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback