RSS 2.0

ICA lover

Inlägget skrivet: 2009-01-15 Klockan 12:36:52

I'm a ICA lover, I'm a ICA lover. Yeah, yeah, yeah, yeah... (Melodi: Wanna be my lover)
Hihi, fick 50 kr's bonuscheck från ICA idag så jag måste ju uppenbarligen vara en ICA lover =P
Fick dessutom en avi som säger att jag ska komma och hämta min mobil idag... Jippie, jippie, jippie!!! *pryltönt*

Har precis glufsat i mig min lunch, fisk, potatis, broccoli, avokado och konstgjord Citron & Dillsås *mumsig* Men som sagt glufsade jag i mig den och det är ju inte så bra. Det ska ta mer än 5 minuter att äta upp maten. Blir till att öva, öva och öva, så trist... *suck* Ska göra Linssoppa till kvällsmat och funderar på om jag ska vara duktig och ta ner bakmaskinen och göra lite bröd till ikväll. Hmm, maybe baby =/

Och nu...tillbaka till det ortoligt roliga, intressant och spännande pluggandet!!! Lurade jag någon??? Nej, trodde inte det heller =P



Pluggis-Myran ;-P


Kommentarer
Postat av: Elina
Inlägget skrivet: 2009-01-15 Klockan 12:36:52

Kul att din mobil kommit :)



Mm jag ska också ta och gå tillbaka till det otroligt spännande böckerna jag ska kunna till tentan...



Ja den blev faktiskt bra :) fast hade varit gott med soltorkade tomater i också tror jag...

Ovanligt att nåt jag lagar blir ätbart...



Ja maten va okey :) men tyvärr brukar jag inte gå ner hur bra jag än äter om jag inte motionerar... iallafall va det så i höstas. Får hoppas att det går bättre nu.



Jaha vad bra :) hoppas jag också tycker det e kul. man lär sig mycket bätrre då :)



Ja allt blir så mycket lättare när man är tillbaka i vardagen. Mm jag blir också jättehungrig av att röra på mig, men jag blir det även när jag pluggar... hjärnan förbränner mycket ;) man kan ju hoppas



Mm det är maxtiden, det får ta 15 arbetsdagar... bi är ju några hundra på kursen så det är väl ganska förståeligt kanske...



Ja nu vill jag bara förbi lördag och hoppas att nya kursen blir kul som du säger :)

haha kan verkligen behövas!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback