RSS 2.0

Myran är smartast

Inlägget skrivet: 2009-01-23 Klockan 12:01:52

Oj, vad jag var trött idag! Valde att stanna hemma idag då jag såg på SJ:s hemsida att det fortfarande var krångel med många av tågen. Är några tåg föresenade eller inställda dröjer det inte länge förrän det börjar påverka oss andra stackare =(

Satte mig vid datorn för att plugga lite men höll på att somna hela tiden. Hann dock prata lite med Myran och fick höra en jätterolig grej som hände henne igår. För det första fick hon VG på sin C-uppsats och för det andra... vågar inte säga det utan hennes tilåtelse, men stort GRATTIS till Myran, min smarta vän =D

Sitter vid datorn nu igen och tittar igenom lite bilder på Facebook (ja, ve och fasa jag finns där med). Upptäckte att typ alla foton på mig är från 80-tals festen. Ger kanske en aningen skev bild av hur jag ser ut, men wtf, who cares?
Hittade några bilder från julen 07. Som jag blev glad över att se eftersom Fredriks dator strulade för ett tag sedan (ett bra tag sedan) och inget av det han brännde ut för att spara fastnade på skivan! =O Så där försvann massvis med härliga bilder från bland annat julen 07 och vår 50-60-tals fest förra året =(

Story till bilden: Jag tittar på Kalle Ankas julafton med Fredriks systerdöttrar och hans yngsta storasyster medan Fredrik sitter och tar kort på oss hela tiden. Vi säger alla till honom att sluta ta kort, men lyssnar han? Nej!
Så till slut rann tålamodet över även för en så lugn person som jag
  ;-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback