RSS 2.0

Några bilder från nyårsafton

Inlägget skrivet: 2009-01-02 Klockan 17:38:46


Jag hemma i Osby (jag vet att BH:n syns)



Jag fortfarande hemma



Älsklingen hemma



Sillen och Tette gör sig fina



Märk väl att hon står på badkaret för att kunna se sig själv i spegeln. Kortis! ;)



Tette verkar "sense something" =P



Pojkarna leker vid datorn



Förrätten



*Sparkling* (killarna tyckte dock det såg ut som något helt annat)



Sugarmama



Fan, vad söta ni är ;P



Sillens tunga...
Det blåa är från giftigt godis, det silvriga är det glittrar i cidern några bilder upp




Min sötnos



Hela gänget



Jag och min choklad



Just det ja, får ju inte glömma Satan

Kommentarer
Postat av: Jonna
Inlägget skrivet: 2009-01-02 Klockan 17:38:46

Yeah va heta vi var =) Satan bor nu mera i Kung papp lådan haha

Postat av: Anna
Inlägget skrivet: 2009-01-02 Klockan 17:38:46

Vad snygg du är! Blir ju helt avis. :) Ser ut som att ni hade kul iaf. Jag har också tänkt att ha en dag i veckan som liksom får bli som den blir. Man får känna efter allt eftersom för att hitta en väg som passar en själv. :) Kram!

Postat av: Anna
Inlägget skrivet: 2009-01-02 Klockan 17:38:46

Haha.. nu kommenterade jag med min andra blogg... jag är lika klantig jag. :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback