RSS 2.0

Ny vecka

Inlägget skrivet: 2009-01-19 Klockan 08:11:21

Har precis hällt i mig min pås-cappuccino och ska alldeles strax gå ner till gymmet och springa lite hade jag tänkt.
Idag blir det äntligen skola (universitet) igen. Behöver något som rutar in mina dagar så jag får tummarna ur och gör något vettigt.
Ska träffa systra mi ikväll oxå =D Var länge sen sist, kommer bli superkul. Saknar dig!
Så ikväll räknas det inga kcal. Antagligen inte imorgon heller. Men röra på mig kommer jag göra. Jag lovar!

Bara så ni vet. Det är halt ute, iaf i Skåne, så kör försiktigt. Särskilt om ni kör på natten/tidigt på morgonen. Blev väckt av en j*vla smäll i natt/morse. Tror det var någon som körde av vägen. *suck* Vissa av oss försöker faktiskt sova =P

Här kommer en snabb sammanfattning av förra veckan. Som ni ser gick den ju så där både träningsmässigt och kcal-räknar mässigt. Men nu måste jag gå om jag ska hinna gymma innan tåget går...



Kommentarer
Postat av: Elina
Inlägget skrivet: 2009-01-19 Klockan 08:11:21

hmm vi har lite olika känslor om att gå till universitetet....



Mm det är halt här med. Snöar just nu :)



Duktig du är som är uppe tidigt och ska gyma! Det orkar aldrig jag med :P



Ja jag försöker också intala mig att jag inte klarade den, men jag hoppas ju ändå... Jag hoppas bara lärarna är snälla och tycker att jag har bra motiverat bra eller nåt...



Minus är alltid minus :)Vi är ju normalviktiga så vi ska vara glada när kroppen väljer att släppa ifrån sig nåt :) Men men vill ju gärna att det ska gå fort...



Nope statistiken börjar imorn. Så idag ska jag städa och försöka hinna med lite ärenden i centrum... Skulle gärna vilja hinna läsa lite i boken också... vad är det för kurs du börjar idag?



Kramar :)

Postat av: Jonna
Inlägget skrivet: 2009-01-19 Klockan 08:11:21

kan du tänka dig? lata lilla sillen var på gymmet i 100 min idag ;P

är näääääästan lika duktig som du hehe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback