RSS 2.0

Outfiten till 80-talsfesten

Inlägget skrivet: 2009-01-03 Klockan 21:18:47

Japp, nu vart outfiten till 80-talsfesten inhandlad. Kommer bli så fin =P
Sprang omkring i Kristianstad halva dagen idag för att hitta en speciel sak till Fredriks outfit. Men vad det är säger jag inte förrens festen varit ;)

Varit på kalas hos Anna idag (Fredriks äldsta storasyster) blev lite godis där så då fick jag mer smak. Sitter framför tv:n nu och tittar på "Charlie and the Chocolate Factory" med älsklingen med en massa godis *mums* Imorgon blir det nya tag. Förkylningen verkar ha släppt nu. Kanske vågar mig på att träna lite imorgon =D Jag hoppas att jag kan göra det i alla fall är ju så roligt och härligt.




Hela outfiten, eller ja nästan, ska ha ett par vita benvärmare oxå.



Mina "fina" stjärnöronhängen.



Illrött nagellack och blåögonskugga är ju ett måste ;) Och glitterpennan var ju så fiiin så den fick följa med den oxå.


...Ursäkta de suddiga bilderna. Är nog lite darrhänt på grund av allt socker jag fått i mig idag =P

Kommentarer
Postat av: Jonna
Inlägget skrivet: 2009-01-03 Klockan 21:18:47

Nästan lika snygg outfit som jag kommer att ha =P fast min inkluderar en styck body haha

Postat av: Elina
Inlägget skrivet: 2009-01-03 Klockan 21:18:47

Vad kul med 80-tals tema :) hade vi i skolan förra terminen.

Du har fått ihop bra kläder :)



Tycker din mage ser väldigt perfect ut på bilderna, men man är ju alltid missnöjd själv ;P



Duktigt av dig att komma igång igen :) Jag ska börja att avvänja mig fråna llt socker imorn....



hehe det låter som det har varit varje kväll hos mig den sernaste månaden :P sitter just nu med godis och chips :P



Lycka till :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback