RSS 2.0

Pluggdag

Inlägget skrivet: 2009-01-12 Klockan 10:45:36

Lovar att lägga upp lite bilder från 80-talsfesten i lördags lite senare idag. Men just nu har jag fullt upp med att plugga. Ska vara klar med min C-uppsats på fredag, ligger jag i kan jag kanske klara det...opptimisten är igång igen... hehe ;P

Matmässigt var helgen katastrof, vart iprincip bara skräp. Kan säga att jag längtar något fruktansvärt efter färska grönsaker, frukt, bär och tro det eller ej, min havregrynsgröt utan sylt, mjölk, socker eller salt.
Nu j*vlar ska jag allt bli ett tvättäkta hälsofreak! =D


Kommentarer
Postat av: johanna
Inlägget skrivet: 2009-01-12 Klockan 10:45:36

Jag vill också bli ett hälsofreak.. Ska vi sattsa på det tillsammans? Tjata på varandra att äta grönt och motionera? Jag vet att jag behöver ha det i alla fall.. kramar

Postat av: Elina
Inlägget skrivet: 2009-01-12 Klockan 10:45:36

helgerna är svåra, min var väl inte heller helt perfect... får se vad vågen säger imorgon... Vägde du dig idag?



Ja visst var det :) Lillasyrran och jag va och köpte gymkorten idag och passade på att gymma på en gång :) äntligen igång igen! nen jag får se hur mycket jag hinner med den här veckan eftersom jag har tenta på lördag...



Ja när man väl vet att man får äta lite onyttigt så är det lätt att gå för långt eftersom man måste prova allt så man får ...



Ja jag har köpt mycket frusen frukt och bär, mango och hallon är godast :)



Ha en bra dag!

Postat av: Marie Hj.
Inlägget skrivet: 2009-01-12 Klockan 10:45:36

Kul att du tittade in hos mig =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback