RSS 2.0

19 dagar kvar

Inlägget skrivet: 2009-07-06 Klockan 14:01:34

Snabb uppdatering. Vägde mig i lördags och hade tyvärr gått upp en del sen förra vägningen. Nämligen 0,8 kg. Tråkigt, men så är det. Så vikten nu ligger på 66,2 kg.

Att åka iväg till Liseberg utan någon plan var ju inte heller något vidare för vikten. Blev hamburgare, pommes, läsk, sockervadd, glass m.m. Då jag var hungrig, törstig, sugen och alltid var det NU! inte sen utan NU! så då blev det första bästa (eller ja snarare sagt sämsta).

Sen gjorde det ju inte saken bättre att Fredrik gick och vann  2k g Toblerone OCH 2 kg Geisha. Tror jag ätit 600-700 g choklad lördag-söndag (igår iprincip levde jag på det). Men vi har gett bort det mesta nu. Har två små askar med Geisha kvar här hemma som vi oxå ska ge bort. Bilder kommer senare.

Nu ska jag iväg till Kristianstad och fixa bilen. Vindrutespolargrejsimojsen fungerar inte =( Dumma bil, nu får du allt vara snäll... Sen blir det väl en sväng i Kristianstad oxå...

Kommentarer
Postat av: I våran lilla vrå
Inlägget skrivet: 2009-07-06 Klockan 14:01:34

kom igen nu.. de där lilla pluset, det jobbar du nabbt bort!! Kämpa på, kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback