RSS 2.0

Bara några timmar

Inlägget skrivet: 2009-07-24 Klockan 07:49:48

Nu är det bara några timmar kvar tills Fredrik går på semester. Det första vi ska göra är att åka till Krisitanstad och köpa ett par gummistövlar till mig. Gissar på att det kommer bli en hel del blåbärsplockning i Värmland och jag har inte lust att traska omkring i dygnsura gympaskor.

Packandet är i full gång för min del. La ner det mesta i förrgår och idag tvättar jag lite för att få med oss det vi tycker allra bäst om. Ska vara borta en vecka totalt. 3-4 dagar i Värmland och ca 3 dagar i Skövde, men jag har packat för flera veckor känns det som. Allt är som vanligt alltså *hah*

Mat och motion
har det inte blivit något vidare med. Väger mer än jag gjort på länge, men försöker vara nöjd med mig själv ändå. Är ju inte särskilt schysst att sparka på någon som redan ligger. Efter att vi kommit hem är tanken att vi ska köra igång igen. Är lättare när vi båda är lediga och får sova ut. Ska bli så skööönt att komma igång igen.

Kommentarer
Postat av: Emelie
Inlägget skrivet: 2009-07-24 Klockan 07:49:48

Ha det nu så jättebra.

Nya tag sen!

KRAM!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback