RSS 2.0

Kolla in vår nya soffa

Inlägget skrivet: 2009-07-08 Klockan 14:53:55

Nog för att vi visste att soffan var stor. Men att den skulle vara sååå stor, hade vi nog inte riktigt gissat. Men hej, vem vill inte ha en soffa som täcker tvåtredjedelar av tv-rummet ;-D



Kör lite lugnare med maten just nu.
Igår gick det hyfsat bra och jag såg även till att köra 30 mi här hemma på Orbitrecken - var asjobbigt. Jag var nära att ge upp efter 10 min. Tänkte hela tiden 5 minuter till bara, 5 minuter till och till slut hade jag fått ihop en halvtimme =D

Idag ska maten gå ännu bättre är tanken.
Har dock inte ork att göra något alls idag, så blir nog ingen ansträngande motion idag - om någon. Borde VERKLIGEN plugga, har tenta på fredag. Men som sagt hittar ingen lust till någonting. Bläää...

Kommentarer
Postat av: I våran lilla vrå
Inlägget skrivet: 2009-07-08 Klockan 14:53:55

oj, vilken jätte soffa (skratt).. men härligt ser de ut att va, kunna ligga där å kolla på film. Då gör de ju inget om man somna (fniss), man ligger ju bra å nästan i en säng.. kram

Postat av: ...ANILE...ELINA...
Inlägget skrivet: 2009-07-08 Klockan 14:53:55

Oj den soffan va inte liten... men det rä skönt med stor soffa :)



Vad kul att ni vann så mycket choklad! Kan förstå att det blev ganska mycket ätande då, ni vann ju så goda saker!



sv: ja det var jätteskönt att gå till frissan! Jag måste unna mig det oftare :P Mne kommer nog inte ha råd med det så mycket framöver.



Ja visst är det svårt att välja! Både mörkt och ljust är snyggt :)

Postat av: Emelie
Inlägget skrivet: 2009-07-08 Klockan 14:53:55

Åh jisses vilken soffa, hade jag lagt mig hade jag blivit liggandes, hihi

Kram!!!

Postat av: Jonna
Inlägget skrivet: 2009-07-08 Klockan 14:53:55

Vilken överdrivet härligt stor soffa =D

Postat av: donnababy
Inlägget skrivet: 2009-07-08 Klockan 14:53:55

Oh jisses vilken underbart stor soffa, se det som att det nu inte behövs köpas en bäddsoffa ifall folk vill slagga över. Angående träningen ger du mig stor ångest. Jag var riktigt duktig fram till typ min födelsedag (23 juni) och tränade och sprang typ varje dag. Kunde springa en mil utan att dö osv. Sen kom min födelsedag, och sen besök i Karlstad, sen besök i Dingle, sen direkt till Grekland och nu iväg till Malmö och på fredag iväg till Oslo. Mina härliga minisemestrar har resulterat mycket transportmedel och PYTTELITE träning. Det sjuka är hur man kan förlora allt så snabbt. På knappt en månad har vartenda muskel jag byggt upp på kroppen bara försvunnit. Livet är hårt, men semestrarna varit fina.



Hur är läget annars? Läser du ekonomi eller? Oh vet du, jag har fått en praktikplats- och gissa vart? JO VÄLGÖRENHETSORGANISATION I MALMÖ. Allt är bara så perfekt. Jippie. Jag börjar i Höst.



Kämpa på med träningen och träna lite mer åt mig också. Puss och kram.

Postat av: Jessica
Inlägget skrivet: 2009-07-08 Klockan 14:53:55

Fy tusan vad lycklig du måste vara, jag vill fan också ha en sån stor soffa! Skönt att bara kunna både sova och göra allt i den, sitta, rita, äta, titta på tv, skönt! xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback