RSS 2.0

Dag ett avklarad

Inlägget skrivet: 2009-06-01 Klockan 20:09:22

Kom precis på att vi skulle äta pizza imorgon. Haha, så mycket för att vara skräpfri hela juni. Men det är för att fira att vi är mer eller mindre klara med vårt projekt. Och jag blir inte fet av att äta lite fel 1-2 ggr/månad. Det är gångerna emellan som räknas.

Ska försöka pallra mig upp ur sängen tidigt imorgon för att hinna gå en runda innan tåget går. Lovar dock ingenting för sover inte så bra nu för tiden. Är för ljust när jag går och lägger mig.

Skulle köpt en svart rullgardin på IKEA idag, men alla andra hade hunnit före mig så vår storlek var slut. Så jag får vänta ända tills onsdag på att köpa en... =(

Kommentarer
Postat av: Emelie
Inlägget skrivet: 2009-06-01 Klockan 20:09:22

Åh, Lycka till på torsdag, hoppas det går bra för din grupp!

Allt bra annars?

KRAM!

Postat av: ...ANILE...ELINA...
Inlägget skrivet: 2009-06-01 Klockan 20:09:22

Ja precis, det är på lång sikt som det räknas :)



Tråkigt att den va slut :(



Vad kul med en ny bil!



Tack så mycket! Ja idag blir det firande med släkten och sen på lördag med kompisarna :)



Hoppas du har en bra dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback