RSS 2.0

Jag är så snäll och hjälpsam

Inlägget skrivet: 2009-06-18 Klockan 13:30:13

Ska hjälpa min lillebror idag med förberedelserna inför midsommar. Han ska iväg till kusinen i Kalmar och fira, så idag blir det att handla det sista och skjutsa honom till tåget. Detta innebär att det antagligen inte kommer bli något gymmande idag heller. Både jag och Fredrik är assega - vädrets fel?

Imorgon är vi däremot lediga ju =D Så på morgonen ska jag ner till gymmet. Sen får vi se om jag får upp Fredrik. Får jag inte det så får han ligga kvar och vara lat, men jag tänker inte göra det. Är mycket lättare att komma iväg på morgonen och skönare dessutom - enligt mig då.

Nej, nu måste jag göra mig i ordning...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback