RSS 2.0

Mycket att stå i

Inlägget skrivet: 2009-06-08 Klockan 07:52:19

Idag är mammas födelsedag! Hurra, hurra, hurra =D

Tyvärr har jag en hel del saker att göra
och det gäller även mor min. Hon ska nämligen fixa i ordning till lillebrors student som går av stapeln imorgon! =O

Själv ska jag planera mat och träning för veckan, fixa lånekort, låna en bok, köpa present till mor och bror, ringa pappa, hämta Fredrik på lunchen, fixa i ordning och planera inför imorgon, helst börja plugga lite samt hinna fira mamma lite grann oxå. Får skriva en lista så jag kommer ihåg allt, för minnet mitt är inte det bästa nu för tiden =P



För övrigt tog jag mig upp och ut idag. Blev en runda på 30 min. Jag får se om det blir någon mer motion idag, isf blir det ännu en pukt på listan ;-P Men det kan behövs.

Blir ju inte den nyttigaste maten imorgon. Dessutom är Fredrik astaggad att slå mig i Biggest Loser den här veckan. Så jag får nog se till att röra lite på fläsket om jag inte vill förlora. Ska ju komma på ett svidande straff nu oxå =S (ännu en punkt på listan *hehe*)

Kommentarer
Postat av: ...ANILE...ELINA...
Inlägget skrivet: 2009-06-08 Klockan 07:52:19

Kul ide med en sån tävling, skulle tyvärr inte funka för mig och Mattias, han är ganska spinkig ;)



Vilken fin och bra hemsida ni gjort! Och ni tar verkligen upp ett viktigt ämne.



Jag ska också försöka bli nyttigare nu, fastnade i ett onyttigt ätande efter tentan ch har nog lagt på mig mycket käns det som :/

Men jag tränade precis som du idag :) Bra av oss!



Tack :)Ja jag längtar tills det är min tur! Jag vet inte om vårat program heller har det, elelr om man bara firar lite med familjen.



Okey, men den har du snart fixat och då är du ju klar med utbildningen väl?



Vad skönt :) Jag har också varit jättenervös och är fortfarande, har två veckor till att vänta på resultatet av tentan...



Okey vad duktigt :) Jag ska försöka bara hålla mig borta från extremt onyttiga saker som godis å så, emn annars äta bra. Fast jag hoppas ju på att det ska bli lite neråt på vågen :P



Ha det bra :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback