RSS 2.0

Supersize vs superskinny

Inlägget skrivet: 2009-06-18 Klockan 19:57:03

Snart börjar supersize vs superskinny. Efter det är det läggdags och då lägger jag mig med ännu en bra matdag bakom mig =D Motionen gick så där, kom inte riktigt upp i mina 10 000 steg, men ganska nära iaf.
Rättelse 22:05: Har precis varit ute och gått 55 min, så 10 000 steg var inga problem.

Imorgon är det vägning
och då Fredrik åt pizza idag räknar jag med att segern imorgon är min. Om jag förlorar blir jag inte glad ;-P


Torsdag:
Träning:
Gick 30 min, Gick 55 min = 343 kcal
Ätit: 1357 kcal
Steg: 16 022

Kommentarer
Postat av: Emelie
Inlägget skrivet: 2009-06-18 Klockan 19:57:03

Då hejjar jag på dig imorgon.

Själv har jag vägning på lördag, känns ju sådär, haha

Bra jobbat med stegen, själv har jag nog gått tusen steg max :-D.

KRAM!!

Postat av: ...ANILE...ELINA...
Inlägget skrivet: 2009-06-18 Klockan 19:57:03

Jag såg också det programmet :) Det är väldigt bra. Kände mig bara lite dum som satt och åt mc donalds till :P



Duktig du är som får ihop så många steg!



sv: ja verkligen! Det är så orespektlöst och sen så är det ofta sånna småbrott som är inledningen till större brott sen.



Ja det var synd... men vi hoppas på att vi får en som vi anmält intresse till som är större och har balkong! Men det får vi veta nästa vecka.



Ja det är så mycket folk som handlar till midsommar nu... Mne att gå runt i butiken lång stund va nog bra edt med :) Jag måste också gymma...



Måste bara säga att jag inte ätit godis idag trots sug :) Fast det blev mc donalds... men inget godis är ett litet steg som nog tyvärr bryts imorn :P



Okey då kanske jag ska gå med där för den hade ju forum och så... men just nu hinner jag ju inte ens med VK :P



Trevlig midsommar! Ta det lugnt med räknandet nu och njut!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback