RSS 2.0

Många små blir till slut ett stort

Inlägget skrivet: 2009-03-04 Klockan 15:15:07

Tog helt klart några småsteg i rätt riktning igår. För det första tränade jag, tidigt på morgonen dessutom. För det andra åt jag bättre igår än vad jag har gjort på många dagar, åt dessutom inget godis =D

Idag blev det dock ingen träning på morgonen. Upptäckte att det var mycket svårare att motivera sig att gå upp då Fredrik låg kvar och jag dessutom skulle träna utomhus. Är ju så mörkt, kallt och ruggit nu för tiden. Blir nog ingen träning alls idag, så får  äta bättre istället ;-D

Imorgon är gymmet däremot öppet på morgonen och då ska jag dit, även om Fredrik ligger kvar och sussar i sängen. Hade det inte varit för att han är förkyld så hade jag dragit med honom ner, men jag vill ju inte ta död på honom.

På fredag blir det biokväll med Fredrik, Filip, Myran och Jonas, tanken är att vi ska se Bedtime Stories. Då ska jag dessutom ha lite biogodis, vet dock inte vad än, men det lutar mot Alhgrens bilar just nu... Kanske även blir lite shopping med Myran på lördagen sen. Får se vad Fredrik säger, stanna eller åka hem, eftersom han är sjuk får han bestämma. Men är han frisk så bestämmer jag *tihi*



Kommentarer
Postat av: ...ANILE...ELINA...
Inlägget skrivet: 2009-03-04 Klockan 15:15:07

Låter som att det går bra för dig :) Man behöver inte träna varje dag.



Trevlig din helg låter :)



Ja det är väl så... det är ganska stort avhopp på min utbildning också första terminen. Det verkar bara inte finnas något annat universitet för mig. Sthlm har den inriktning jag vill gå.



Jo visst skulle en paus vara skönt, men det skulle också vara extremt stressande, precis som du säger så har jag ju så långt kvar (3 år). Jag behöver ombyte, tror ny stad skulle vara bra. Men vi får se om mina tankar någonsin kommer till handling... har ju funderat på det här i nästan 2 år.



Ja precis! Det är så svårt att sluta, Ja du har rätt! Veckomål är bra, just nu är det att jag får unna mig någonting varje vecka jag är godisfri :) Men om man inte gnäller för pojkvännen vem ska man då gnälla för? Får börja gå till en psykolog ;)



Tack :) Jag hoppas att det är lite fett också :P men midjan har ju inte minskat och enligt vågen ska jag snart vara halvvägs... konstigt.

Postat av: Marie
Inlägget skrivet: 2009-03-04 Klockan 15:15:07

det är skönast att träna på morgonen tycker jag ;) då har man det gjort sen =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback